LA NOSTRA ESCOLA

La nostra escola d'educació infantil i primària està ubicada a l’entrada del poble de Campredó, enmig d’un entorn natural immillorable, amb els Ports i el riu Ebre com a autèntics protagonistes i el Delta i les seves platges a poc més de 15 km.

Formem part de la Zer Mestral la qual a més a més inclou les escoles Divina Pastora, de Vinallop, i l'escola els Lligallos del Lligallo.


dimecres, 22 de maig del 2013

CONCURS LECTURA EN VEU ALTA


El passat divendres dia 10 de Maig, Àngela i jo, junt amb les nostres respectives mares i el mestre Josep vam anar al Departament d’Ensenyament de les Terres de l’Ebre, a Tortosa, per participar en el IX Certamen de Lectura en Veu Alta.
En la sala d’actes del Departament hi havia alumnat de la majoria d’escoles i instituts de les Terres de l’Ebre que també participaven en el Certamen. Tots els participants estaven distribuïts en diferents “categories de pirates”: grumets verds, grumets vermells... Àngela era de la categoria dels Grumets Vermells, on participaven els alumnes de Cicle Mitjà i jo era Grumet  Verd, on participàvem els alumnes de Cicle Superior.
Van començar el certamen els grumets vermells; els cridaven aleatòriament agafant els noms que estaven dins d’un sobre. Desprès van cridar als grumets verds; jo vaig ser la sisena i quan em van cridar em vaig ficar molt nerviosa! Em va tocar un dels poemes que menys m’agradava... tot i això, tant Àngela com jo ens ho vam passar molt bé amb tota aquesta experiència!
Carla Castells, alumna de 6è

6+




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada